Mariasana | Let’s Meditate~Fearlessness
3004
post-template-default,single,single-post,postid-3004,single-format-standard,tribe-no-js,tribe-bar-is-disabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Let’s Meditate~Fearlessness

Let’s Meditate~Fearlessness

Abhaya Mudra

Η θέση των χεριών που ενισχύει την αφοβία και την ειρήνη:
Let’s Meditate

•Kάθισε σε μια άνετη θέση που το σώμα δεν απασχολεί το νου σου.
•Aπέκτησε σύνδεση με την αυθόρμητη αναπνοή σου, παρατηρώντας την απλά.
•Δημιούργησε τη πρόθεση «Βιώνω εσωτερική ειρήνη με τον εαυτό μου και νιώθω ασφαλής» επαναλαμβάνοντας 3 φορές.
•Τοποθέτησε το δεξί σου χέρι πλάι του σώματος στο ύψος του ώμου.             Η παλάμη είναι απαλά ανοιχτή και ο αγκώνας σε θέση που δεν κουράζει τον ώμο. Οδήγησε την αριστερή σου παλάμη μπροστά από τη κοιλιά σε θέση Chin Munda ενώνοντας τις άκρες του δείκτη με του αντίχειρα, αφήνοντας τα υπόλοιπα δάχτυλα χαλαρά ανοιχτά.
•Άφησε όλη σου την ύπαρξη να βιώσει και να εκπέμψει: Ειρήνη~Γαλήνη~Αφοβία.
Μπορείς να κρατήσεις τη διαδικασία όσο χρόνο θέλεις, ενώ η στάση σου παραμένει άνετη.

*Ακόμη κι αν κάποιες φορές, δεν έχεις όρεξη να καθίσεις για διαλογισμό ή χρόνο, συνδέσου νοητικά και μόνο με μια στάση χεριών όπως αυτή (γνωρίζοντας τη σημασιολογία της), με ένα σύμβολο, με μια έννοια, με μια ποιότητα…

Η εκπαίδευση του νου μπορεί να γίνεται πολλές στιγμές μέσα στην ημέρα, όχι μόνο την ώρα που κάθεστε για διαλογισμό.
Aυτό, με το καιρό, θα σας βοηθήσει να μπαίνεται πιο εύκολα στο διαλογισμό.

Let’s meditate τόσο με τα μάτια κλειστά, αλλά και με αυτά ανοιχτά!