Παγκόσμια μέρα Ύπνου 18/3

Παγκόσμια μέρα Ύπνου 18/3

1/3 ενήλικους ανθρώπους, αντιμετωπίζει διαταραχές ύπνου.

Για κάποιους ανθρώπους, η ευχή: «Καληνύχτα»  δεν είναι ευχή…

Ήμουν κι εγώ ένας από αυτούς.

Κάποιες περιόδους της ζωής μου που δε μπορούσα να αντιμετωπίσω τις σκέψεις και την πραγματικότητά μου στον ξύπνιο μου, ζούσα τους χειρότερους εφιάλτες όταν ξάπλωνα. 

Παρά τη σωματική κούραση εώς και εξουθένωση κάποιες φορές, δε μπορούσα να κοιμηθώ γιατί το stress και η ανησυχία δε με άφηναν. 

(Αυτό το ποτηράκι το κρασί το βράδυ τάχα μου για χαλάρωση, θυμήσου αν είχε τελικά καλά ή χειρότερα αποτελέσματα την επόμενη μέρα όταν ξύπνησες)

Αν δεν έχεις ακούσει βασανιστικά τον παλμό της καρδιάς σου, ένα ρολόι που θες να το σπάσεις, την αναπνοή να λες «καλά τόσο ηχηρή είναι πάντα»..; 

Αν δεν έχεις βγάλει εκζέματα από ξύσιμο.

Αν δεν έχεις σηκωθεί αμέτρητες φορές για να πας τουαλέτα ή να ανοίξεις το ψυγείο…

Δε μπορείς να καταλάβεις τους ανθρώπους που πάσχουν από αϋπνία. 

Είναι σαν ασθένεια. Δεν είναι μονάχα ένα σύμπτωμα. 

Και όπως όλες οι ασθένειες, επηρεάζει πολλές λειτουργίες και προκαλεί διαταραχές όπως: 

-μείωση μνήμης 

-απώλεια συγκέντρωσης

-εκνευρισμός

-αύξηση της κορτιζόλης 

-χρόνια κόπωση

-κατάθλιψη 

και άλλα πολλά. 

Είναι γνωστά και μετρήσιμα τα οφέλη της καλής ποιότητας του ύπνου. Λειτουργεί ως ομοιαστατικός μηχανισμός όπου κατά τη διάρκειά του επιτελούνται αναδόμηση κυττάρων, οργάνων κ.τ.λ. που είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της υγείας και της συνολικής ευεξίας. 

Το να σου λέει όμως κάποιος απλά: 

«κάνε αυτό για καλύτερο ύπνο» και εσύ να το κάνεις για 10 ή 30 δευτερόλεπτα επειδή λες «δεν πιάνει»… δε γίνεται δουλειά! 

Όπως όλα τα πράγματα, θέλει το χρόνο του τόσο το σώμα, όσο και ο νους να εκπαιδευτεί και να προσαρμοστεί στην αλλαγή της λειτουργίας του νευρικού συστήματος που ίσως και για  πάρα πολλά χρόνια λειτουργούσε με «υπερ-συμπαθητικοτονία». 

Χρειάζεται να εντάξεις νέες μικρής διάρκειας συνήθειες στην καθημερινότητά σου, και να έχεις υπομονή και επιμονή. 

Χρειάζεται να εντάξεις νέες μικρής διάρκειας συνήθειες στην καθημερινότητά σου, και να έχεις υπομονή και επιμονή. 

Αυτό που με βοήθησε να απαλλαγώ από τις αϋπνίες και τις διαταραχές ύπνου που αντιμετώπιζα κάποτε, ήταν 

να ακούω καθοδηγούμενη χαλάρωση, ασκώντας τη 𝙔𝙊𝙂𝘼 𝙉𝙄𝘿𝙍𝘼. 

𝙏𝙞𝙥𝙨: δεν την άκουγα όταν ήθελα να κοιμηθώ. Την έβαζα κυρίως μεσημεριανές ώρες ακόμα και αν δε νύσταζα. 

Έτσι, σταδιακά ο ΝΟΥΣ μου εκπαιδεύτηκε να ΕΠΙΛΕΓΕΙ να οδηγείται συνειδητά εκεί που θέλει. Έμαθε να μη δίνει σημασία στις αυθόρμητες σκέψεις, και να αποτραβιέται από όποιες έρχονται σποραδικά. 

Έμαθε να συγκεντρώνεται σε ένα σημείο, και να δημιουργεί οραματισμούς. 

Ήταν η καθημερινή μου 𝙎𝙖𝙙𝙝𝙖𝙣𝙖. 

Από τότε, αν για κάποιο λόγο πάει να διαταραχθεί (σχεδόν ποτέ δε συμβαίνει) ο ύπνος μου, θα χρησιμοποιήσω: 

-τεχνικές αναπνοών 

-θα κάνω αυτομασάζ στο πρόσωπο σε ειδικά σημεία που χαλαρώνουν το νευρικό σύστημα 

-θα χρησιμοποιήσω το πνευματικό μου σύμβολο για να συγκεντρωθώ και θα απαγγείλω από μέσα μου το προσωπικό μου Mantra. 

Απλά κα 100% ΦΥΣΙΚΑ. 

Ως 𝙒𝙚𝙡𝙡𝙣𝙚𝙨𝙨 𝘾𝙤𝙖𝙘𝙝 έχουν παρουσιαστεί αρκετές περιπτώσεις που αίτημά τους είναι οι διαταραχές ύπνου. 

Στις περισσότερες περιπτώσεις όμως, τα αιτήματά τους είναι άλλα, και δουλεύοντας και βλέποντας βελτίωση στα αρχικά αιτήματα,  μαγικά: βελτιώνεται και ο ύπνος 😴

Τα δυο βασικά εργαλεία που χρησιμοποιώ είναι: 

  • τα ΑΝΘΟΪΑΜΑΤΑ 𝘽𝙖𝙘𝙝 
  • η εκπαίδευση των ανθρώπων στο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ, το 𝙈𝙄𝙉𝘿𝙁𝙐𝙇𝙉𝙀𝙎𝙎 και την ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ 

μέσα από τον κύκλο μαθημάτων «𝙇𝙞𝙫𝙚 𝙈𝙞𝙣𝙙𝙛𝙪𝙡𝙡𝙮» 

Το σύστημα αυτό που έχω δημιουργήσεις, αποτελείται ο πρώτος βασικός κύκλος απο 8 συναντήσεις και έχει δείξει πως έχει βοηθήσει ανθρώπους να απαλλαγούν ΠΛΗΡΩΣ από τις αϋπνίες. 

  • μέσω των προσωπικών συνεδριών 𝙃𝙤𝙡𝙞𝙨𝙩𝙞𝙘 𝘾𝙤𝙖𝙘𝙝𝙞𝙣𝙜 & 𝙏𝙝𝙚𝙧𝙖𝙥𝙞𝙚𝙨 συμφωνούμε μαζί με το θεραπευόμενο το μοντέλο της προσωπικής του πορείας, και το κατά πόσο είναι διαθέσιμος να εργαστεί και μόνος σε τεχνικές που θα τον διδάξω ή με βίντεο που θα του παρέχω. 

Όλα τα παραπάνω και επιπλέον τα παρακάτω 𝙏𝙊𝙊𝙇𝙎:

  • ΡΕΦΛΕΞΟΛΟΓΙΑ 
  • 𝙃𝙀𝘼𝘿 & 𝙁𝘼𝘾𝙀 𝙈𝘼𝙎𝙎𝘼𝙂𝙀 
  • 𝙎𝙏𝙍𝙀𝙎𝙎 𝙍𝙀𝙇𝙄𝙀𝙁 𝘽𝙍𝙀𝘼𝙏𝙃𝙄𝙉𝙂 

έχουν δείξει επιτυχία της τάξεως 90%. 

Το 10% αφορά τους ανθρώπους που δεν έχουν αφιερώσει τον απαιτούμενο χρόνο και ενέργεια, τη συνέπεια και δεν είναι ανοιχτοί να δοκιμάσουν νέα πράγματα, καθώς συνήθως έχουν…𝙁𝙄𝙓𝙀𝘿𝙈𝙄𝙉𝙎𝙀𝙏. 

Και για κάθε αλλαγή, χρειαζόμαστε: 𝙂𝙍𝙊𝙒𝙏𝙃 𝙈𝙄𝙉𝘿𝙎𝙀𝙏. 

Όλα τα πράγματα χρειάζονται χρόνο, πειθαρχεία, υπομονή και επιμονή. 

Και επειδή είμαστε ένα μεγάλο ΟΛΟΝ, χρειάζεται να μας δούμε ΟΛΙΣΤΙΚΑ. 

Και επειδή είμαστε ένα μεγάλο ΟΛΟΝ, χρειάζεται να μας δούμε ΟΛΙΣΤΙΚΑ. 

Μια από τις σπουδαιότερες συμβουλές μου:

«Μην αφήνεις την ευθύνη της θεραπείας σου  100% σε κάποιον άλλον. Το 50% ανήκει σε αυτόν που εμπιστεύτηκες, και το υπόλοιπο 50% ΣΕ ΕΣΕΝΑ» 

ᒪIᐯᗴ ᗰIᑎᗪᖴᑌᒪᒪY 

ᗰᗩᖇIᗩᔕᗩᑎᗩ 

  • Κάνε εγγραφή στο 𝙉𝙀𝙒𝙎𝙇𝙀𝙏𝙏𝙀𝙍 μου και λάβε ΔΩΡΕΑΝ επιπλέον έναν οδηγό 𝙒𝙀𝙇𝙇𝙉𝙀𝙎𝙎 𝙏𝙄𝙋𝙎𝙁𝙊𝙍 𝘽𝙀𝙏𝙏𝙀𝙍 𝙎𝙇𝙀𝙀𝙋 που θα σταλεί!

_______________

Παρακάτω μερικά Testimonials από θεραπευόμενούς μου